Случки

юни 4, 2010 at 12:10 pm (Без категория)

by Sabino

…your lips, ruby blue…

Днес пътувах в автобуса. Шофьорът даде повече газ, но пешеходците го изпревариха, той наби спирачки, а една жена падна и се удари лошо. Жената не се държеше, пешеходците бяха до един далтонисти и червеното им се видя зелено, а пък шофьора просто се беше изнервил и искаше по-бързо да се прибере. Никой не е виновен, никой не е сгрешил. Но жената се удари лошо.

А аз от вчера имам лула. Чувството е невероятно… а и тютюнът е хубав. Пет часа по-късно цигарите все още нямаха никакъв вкус.

А бях будна пет часа по-късно заради уникалната ми способност да заглушавам иначе незаглушимата ми съвест и да „забравям“ проектите за университета до последно. Офис пакетът е най-добрият приятел на студентката в малките часове на нощта!

Деня минава, нощта и тя, спя, ставам, събуждам се, обикновено в този ред. Отивам на работа в 2, но не съм нехранимайка. Просто университетът ме призова от леглото още в 7.30 – все пак, ще боря и задръствания. Защо хората в градския транспорт постоянно се блъскат? Днес една жена се беше облегнала на мен и толкова ми писна, че аз се облегнах на нея. Пет минути лежах почти буквално на гърба й, а тя даже не се мръдна. Лудите са новите нормални…… А после могат да те набият, ако ги погледнеш лошо.

Няма нищо по-хубаво от лула на терасата в два през нощта. Това е все още неслучила се случка, но съм го правила – с цигара. Градът е безумно тих, все едно някой е дошъл и е отнесъл всички…. освен ония, дето се опитват да отворят някаква кола на паркинга долу. Не е моята, тъй че защо да им преча? И без това тишината е твърде много  – рязък писък на аларма я чупи на две…

Също не съм и гледала изгрева напоследък. Веднъж щях да дочакам джулая, обаче го пропуснах заради среднощен разговор в малка стая в Студентски, изключително задимена за размерите си, а вече беше сутрин и разговорът беше ранносутрешен… но все тъй хубав, разсеян и никога недовършен.

Случки днес и утре, случки вчера и другата седмица. Случки с теб, случки с мен… обичам живота да се случва така хубав, разсеян, вечно недовършен.

има 1 коментар

  1. бети said,

    хубаво 🙂

Вашият коментар

